Tervetuloa tuki-sivulle,
kuinka voimme olla avuksi?

 

 

 

 












 

 



Tervetuloa tuki-sivulle,
kuinka voimme olla avuksi?

 

 

 

 

Sopimusehdot

Täältä löydät kaikki sopimusehtomme.
 

 

 

Lue lisää

Käyttöohjeet

Tarvitsetko apua järjestelmän käytön kanssa? Täältä löydät käyttöohjeet.

 


Lue lisää

Muutto

Muutto tulossa? Näin toimit hälytysjärjestelmän kanssa.

 


Lue lisää

Verisure Guardian

Aktivoi Verisure Guardian matkapuhelimeesi, jotta voit käyttää palveluitamme myös kodin ulkopuolella. 

Lue lisää




 

AJANKOHTAISTA

Täältä löydät ajankohtaiset vinkit kotisi turvaamiseen.

Lue lisää»

JÄRJESTELMÄN PERUSTOIMINNOT

Miten kytken hälytysjärjestelmän päälle / pois?

Käyttönäppäimistö:

Kytke järjestelmä päälle valitsemalla joko koko- tai osasuojaus. Vahvista valinta koodilla tai avaimenperällä.

Kytke järjestelmä pois päältä pitämällä avaimenperääsi tähden muotoista lukijaa vasten tai näppäilemällä oma käyttökoodisi.

Sovellus:

Saat kytkettyä järjestelmän päälle tai pois painamalla sovelluksen etusivulla olevaa talon kuvaa ja näppäilemällä oman käyttökoodisi.

Mikä on Verisure-mobiilisovellus? Mistä saan sen?

Verisuren mobiilisovellus mahdollistaa hälytysjärjestelmän käyttämisen etänä. Voit ladata sen veloituksetta App Storesta, Google Playsta tai Windows Phone Storesta.

Mobiilisovellukseen kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin Omille Sivuille.

Miten voin muokata käyttäjiä, käyttökoodeja tai avaimenperiä?

Käyttäjiä, käyttökoodeja ja avaimenperiä voit hallita Omilta Sivuilta Käyttäjät-valikon kautta. Valitse käyttäjä, jonka tietoja tahdot muuttaa.

Huom. Omien tietojesi muokkaaminen tapahtuu aina yläpalkin Tili-kohdasta.

Miten voin jättää vinkin tuttavastani, joka on kiinnostunut Verisuren järjestelmästä?

Vinkin voit jättää kotisivuillamme osoitteessa: https://www.verisure.fi/suosittele

Voinko ottaa Verisuren myös toiseen osoitteeseen?

Kyllä voit. Ole yhteydessä myyntiimme numerossa 010 217 9110 tai sähköpostitse [email protected].

Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitettani tai puhelinnumeroa?

Voit vaihtaa sähköpostiosoitettasi ja puhelinnumeroasi Omilta Sivuilta kohdasta Tili.

OMAT SIVUT JA MOBIILISOVELLUS

Miten kirjaudun Omille Sivuille?

Omille Sivuille voit kirjautua osoitteessa: https://verisure.fi/omatsivut

Olen yrittänyt kirjautua palveluun kolmesti ja nyt se on lukkiutunut. Mitä teen?

Lukkiutuminen tapahtuu automaattisesti varotoimenpiteenä. Odota 15 minuuttia ja yritä sitten kirjautua uudelleen.

Tilasin kolme vahvistuskoodia ja palvelu lukkiutui. Mitä teen?

Ole yhteydessä Verisuren asiakaspalveluun numerossa 010 217 9195.

Miten vaihdan salasanan?

Unohtuneen salasanan voit vaihtaa Omien Sivujen kirjautumissivulta. Sähköpostiosoitteen tulee olla sama, jonka olet rekisteröinyt Omille Sivuille. Salasanan vaihto tehdään sinulle tekstiviestinä tulevan vahvistuskoodin avulla.

Jos olet jo kirjautunut Omille Sivuille, voit vaihtaa salasanasi kohdasta Tili.

Mitä teen, jos olen unohtanut peruutustunnuksen tai tunnistautumissanani?

Peruutustunnus ja tunnistautumissana on mahdollista vaihtaa kirjautumalla Omille Sivuille. Valitse Asetukset ja sitten kohta Tunnistautumissanat. Jos et ole ottanut Omat Sivut -palvelua käyttöön, ole yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 010 217 9195.

LASKUTUS

Miten muutan laskutustietojani?

Nimenmuutoksista on tehtävä aina kirjallinen ilmoitus laskutukseen sähköpostitse [email protected].

Osoitteenmuutokset voit tehdä itse Omilta Sivuilta kohdasta Asetukset.

Mistä näen aiemmat laskuni?

Voit tarkastella aiempia laskujasi Omilta Sivuilta kohdasta Laskutushistoria.

Voinko saada laskuni e-laskuna?

Kyllä voit! E-lasku on huoleton ja turvallinen laskutusvaihtoehto. Voit tilata e-laskun helposti omassa verkkopankissasi käyttämällä viimeisimmän Verisure-laskusi viitenumeroa.

SOPIMUKSENI

Olen muuttamassa. Mitä teen?

Voit tehdä muuttoilmoituksen kotisivujemme kautta osoitteessa:

https://www.verisure.fi/asiakastuki/muutto.html

TEKNINEN TUKI

Tarvitseeko minun huoltaa järjestelmääni?

Järjestelmä ilmoittaa huollon tarpeesta itse, mutta järjestelmä on hyvä myös testata vuosittain.

Olemme sinuun yhteydessä, kun sinun on ajankohtaista suorittaa järjestelmäsi vuositesti.

Miten vaihdan paristot?

Kun jokin järjestelmän osa vaatii pariston vaihtamista, saat siitä tiedon sähköpostitse. Voit vaihtaa paristot itse. Paristoja voi ostaa verkkokaupastamme (https://mypages.verisure.com/login).

Ohjeet paristojen vaihtoon löytyvät Omilta Sivuilta Laitteet-osiossa. Valitse laite, johon vaihdat paristot, tämän jälkeen toiminto -> vaihda paristot. Seuraa sivun ohjeita.

Voinko irrottaa hälytysjärjestelmän osia remontin ajaksi?

Mene Omien Sivujen kautta kohtaan Tee se itse -> Irrota laite. Aseta haluamasi laitteet huoltotilaan, jonka jälkeen voit suorittaa niiden irrotuksen ilman, että siitä aiheutuu sabotaasihälytys. Huom. jos joudut irrottamaan tai siirtämään keskusyksikön, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 217 9195.

Voinko käyttää järjestelmää, kun kotonani on lemmikki?

Voit muuttaa lemmikkiasetusta Omilta Sivuilta kohdasta Asetukset. Asetuksen käyttö vähentää lemmikistä aiheutuvien turhien hälytysten riskiä.

Olen lähdössä lomalle, mitä teen?

Voit muuttaa loma-asetuksia Omien Sivujen kautta. Samasta paikasta voit myös ilmoittaa meille mahdollisen väliaikaisen yhteyshenkilön tiedot.

Toimiiko järjestelmä sähkökatkon aikana?

Lyhyt sähkökatko ei aiheuta hälytystä. Hälytysjärjestelmä on akkuvarmennettu, joten se toimii useita tunteja ilman verkkovirtaa. Akku latautuu täyteen keskusyksikön ollessa jälleen takaisin verkkovirrassa.

Aiheuttaako katko laajakaistayhteydessä häiriöitä järjestelmässä?

Hälytysjärjestelmässä on sisäänrakennettu SIM-kortti, jonka avulla järjestelmä käyttää langatonta tiedonsiirtoa, jos laajakaistayhteys ei ole saatavilla.

Miten kytken hälytysjärjestelmäni keskusyksikön uuteen laajakaistareitittimeen/-modeemiin?

Verkkokaapelin irrottaminen ja/tai uudelleenkytkeminen ei aiheuta hälytystä. Hälytysjärjestelmä alkaa käyttää uutta laajakaistayhteyttä automaattisesti. Laajakaistayhteyden voit tarkistaa Omilta Sivuilta kohdasta Tila. Tarvittaessa voit päivittää laajakaistan tilan kohdasta Laitteet -> Keskusyksikkö -> Toiminto -> Päivitä laajakaistan tila.

 

 

 

Suosittele meitä, saat vinkkipalkkion. 

Saat asiakkuuteen johtavasta vinkistä 10€ alennusta kuukausimaksuista seuraavan 12 kuukauden ajalta.

 

 

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu, arkisin 818

010 217 9000

Chatin löydät kirjautumalla Omille Sivuille > Tuki > Ota yhteyttä > Aloita chat  
tai Verisure-sovelluksesta > Lisää > Tuki > Ota meihin yhteyttä > Chat

Poikkeusaukioloajat 2024

6.12. kiinni
23.12. 8–16
24.12. kiinni
25.12. kiinni
26.12. kiinni
31.12. 8–16


Poikkeusaukioloajat 2025

1.1. kiinni
6.1. kiinni


Puheluiden hinnat:

- kiinteän verkon lankaliittymistä ja matkapuhelimesta soitettaessa

8,4 snt/min

Huom. asiakaspalvelun sekä hälytyskeskuksen puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun kehittämistä ja palvelutapahtuman varmentamista varten.


Saatat löytää vastauksen kysymykseesi myös alla olevista linkeistä.

Verisure Oy

Käyntiosoite
Televisiokatu 4, 4. krs
Postiosoite
PL 80, 00241 Helsinki

Y-tunnus
1773522-2