Asiakaspalvelu ja tuki
Kuinka voimme auttaa?

Verisure Guardian turvaa sinut myös kotisi ulkopuolella – aktivoi sovelluksessa
Suosittele meitä, saat vinkkipalkkion
Saat asiakkuuteen johtavasta vinkistä 10 € alennusta kuukausimaksuista seuraavan 12 kuukauden ajalta.
Yhteystiedot
Asiakaspalvelu, arkisin klo 8–18
Chatin löydät kirjautumalla Omille Sivuille > Tuki > Aloita chat
tai Verisure-sovelluksesta > Tuki > Chat > Aloita chat
Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat 2025
12.9. 8–16
Verisuren muuttonumero, arkisin klo 8.30–16.30
Puheluiden hinnat
Kiinteän verkon lankaliittymistä ja matkapuhelimesta soitettaessa 8,4 snt/min.
Huom. asiakaspalvelun sekä hälytyskeskuksen puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun kehittämistä ja palvelutapahtuman varmentamista varten.
Saatat löytää vastauksen kysymykseesi myös alla olevista linkeistä.
Verisure Oy
Käyntiosoite:
Televisiokatu 4, 4. krs
00240 Helsinki
Y-tunnus
1773522-2
Usein kysyttyä
Käyttönäppäimistö
Kytke järjestelmä päälle valitsemalla joko koko- tai osasuojaus. Vahvista valinta koodilla tai avaimenperällä.
Kytke järjestelmä pois päältä pitämällä avaimenperääsi näppäimistöä vasten tai näppäilemällä oma käyttökoodisi.
Sovellus
Saat kytkettyä järjestelmän päälle tai pois painamalla sovelluksen etusivulla olevaa talon kuvaa ja näppäilemällä oman käyttökoodisi.
Verisuren mobiilisovellus mahdollistaa hälytysjärjestelmän käyttämisen etänä. Voit ladata sen veloituksetta App Storesta, Google Playsta tai Windows Phone Storesta.
Mobiilisovellukseen kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin Omille Sivuille.
Käyttäjiä, käyttökoodeja ja avaimenperiä voit hallita Omilta Sivuilta ja sovelluksesta Käyttäjät-valikon kautta. Valitse vain käyttäjä, jonka tietoja tahdot muuttaa.
Huom. Omien tietojesi muokkaaminen tapahtuu aina yläpalkin Tili-kohdasta.
Vinkin voit jättää kotisivuillamme osoitteessa: https://www.verisure.fi/suosittele.
Kyllä voit. Ole yhteydessä myyntiimme numerossa 010 217 9110 tai sähköpostitse [email protected].
Voit vaihtaa sähköpostiosoitettasi ja puhelinnumeroasi Omilta Sivuilta ja sovelluksesta kohdasta Tili.
Omille Sivuille voit kirjautua osoitteessa: https://verisure.fi/omatsivut.
Lukkiutuminen tapahtuu automaattisesti varotoimenpiteenä. Odota 15 minuuttia ja yritä sitten kirjautua uudelleen.
Ole yhteydessä Verisuren asiakaspalveluun numerossa 010 217 9195.
Unohtuneen salasanan voit vaihtaa Omien Sivujen kirjautumissivulta. Sähköpostiosoitteen tulee olla sama, jonka olet rekisteröinyt Omille Sivuille. Salasanan vaihto tehdään sinulle tekstiviestinä tulevan vahvistuskoodin avulla.
Jos olet jo kirjautunut Omille Sivuille, voit vaihtaa salasanasi kohdasta Tili.
Peruutustunnus ja tunnistautumissana on mahdollista vaihtaa kirjautumalla Omille Sivuille. Valitse Asetukset ja sitten kohta Tunnistautumissanat. Jos et ole ottanut Omat Sivut -palvelua käyttöön, ole yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 010 217 9195.
Nimenmuutoksista on tehtävä aina kirjallinen ilmoitus laskutukseen sähköpostitse [email protected].
Osoitteenmuutokset voit tehdä itse Omilta Sivuilta kohdasta Asetukset.
Voit tarkastella aiempia laskujasi Omilta Sivuilta ja sovelluksesta kohdasta Tili ja palvelut -> Laskut.
Kyllä voit! E-lasku on huoleton ja turvallinen laskutusvaihtoehto. Voit tilata e-laskun helposti omassa verkkopankissasi käyttämällä viimeisimmän Verisure-laskusi viitenumeroa.
Voit tehdä muuttoilmoituksen kotisivujemme kautta osoitteessa:
Toistaiseksi voimassa oleva sopimus voidaan päättää irtisanomalla. Kuluttajien kohdalla irtisanomisaika on 1 täysi kalenterikuukausi ja yritysten kohdalla 3 kuukautta.
Irtisanomisen voi tehdä olemalla yhteydessä asiakaspalveluun (010 217 9000) tai laittamalla viestiä Omien Sivujen chat-toiminnon kautta. Chatin löydät kirjautumalla Omille Sivuille > Tuki > Aloita chat tai Verisure-sovelluksesta > Tuki > Chat > Aloita chat
Otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme yksityiskohdista. Palvelun luonteen vuoksi varmistamme valtuutesi sopimuksen irtisanomiseen.
Järjestelmä ilmoittaa huollon tarpeesta itse, mutta järjestelmä on hyvä myös testata vuosittain.
Olemme sinuun yhteydessä, kun sinun on ajankohtaista suorittaa järjestelmäsi vuositesti.
Kun jokin järjestelmän osa vaatii pariston vaihtamista, saat siitä tiedon sähköpostitse. Voit vaihtaa paristot itse. Paristoja voi ostaa verkkokaupastamme (https://mypages.verisure.com/login).
Ohjeet paristojen vaihtoon löytyvät Omilta Sivuilta. Valitse laite, johon vaihdat paristot, tämän jälkeen toiminto -> vaihda paristot. Seuraa sivun ohjeita.
Mene Omien Sivujen kautta kohtaan Tee se itse -> Irrota laite. Aseta haluamasi laitteet huoltotilaan, jonka jälkeen voit suorittaa niiden irrotuksen ilman, että siitä aiheutuu sabotaasihälytys. Huom. jos joudut irrottamaan tai siirtämään keskusyksikön, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 217 9195.
Kyllä voit, mutta kameran lemmikkiasetuksia kannattaa säätää, jottei lemmikkisi aiheuta hälytyksiä.Voit muuttaa lemmikkiasetusta Omilta Sivuilta kohdasta Asetukset. Asetuksen käyttö vähentää lemmikistä aiheutuvien turhien hälytysten riskiä.
Voit muuttaa loma-asetuksia Omien Sivujen ja sovelluksen kautta. Samalla voit myös ilmoittaa meille mahdollisen väliaikaisen yhteyshenkilön tiedot.
Lyhyt sähkökatko ei aiheuta hälytystä. Hälytysjärjestelmä on akkuvarmennettu, joten se toimii useita tunteja ilman verkkovirtaa. Akku latautuu täyteen keskusyksikön ollessa jälleen takaisin verkkovirrassa.
Hälytysjärjestelmässä on sisäänrakennettu SIM-kortti, jonka avulla järjestelmä käyttää langatonta tiedonsiirtoa, jos laajakaistayhteys ei ole saatavilla.
Verkkokaapelin irrottaminen ja/tai uudelleenkytkeminen ei aiheuta hälytystä. Hälytysjärjestelmä alkaa käyttää uutta laajakaistayhteyttä automaattisesti. Laajakaistayhteyden voit tarkistaa Omilta Sivuilta kohdasta Tila. Tarvittaessa voit päivittää laajakaistan tilan kohdasta Laitteet -> Keskusyksikkö -> Toiminto -> Päivitä laajakaistan tila.
Kyllä voit, mutta kuvissa mahdollisesti olevat henkilöt anonymisoidaan, joten kuvat eivät sovellu tunnistustarkoituksiin.
Kuvat voidaan luovuttaa sellaisenaan poliisille rikostutkintaa varten.